Kimi wa doko ni ite? Dare to doko ni ite?

17 Jun

Stand by U – DBSK

I think this ranks somewhere high up on my list of favorite songs. It’s one of the most beautiful songs and video ever made. Just love it♥

One Response to “Kimi wa doko ni ite? Dare to doko ni ite?”

  1. chiaki June 17, 2011 at 8:44 pm #

    sv. åh 😀 jag har blivit förälskad, håller på och laddar ner hela Yirumas diskografi just nu 😄 funderar på att köpa något av hans album också, men jag vet inte hur jag ska kunna välja!?
    Tack, jag mår bättre idag (psykiskt i alla fall). Begravningen är över och det känns bra. Mitt pianospelande gick bra också. Det var svårt men jag är glad att jag gjorde det. Kanske blir det lättare att se framåt nu 🙂

Leave a Reply

