Big FOR SALE post

14 Jul

BIG FOR SALE POST

Hi everybody. So I made a big big cleanup in my JE things.. also some k-pop but not a lot. And I thought I would try to sell some to some of you guys, if someone’s interested.. or else I guess I have to throw it away! Haha.. No but seriously it doesn’t fit in my room anymore! I have too much things~.. heh..

Hej allihopa. Jag har rensat i min stora JE samling, och lite k-pop saker också inte mycket dock. Och jag tänkte att jag kan sälja lite grejer till er, om någon är intresserad vill säga. Annars får jag nog slänga iväg allt haha! Nej men seriöst.. jag får inte plats med allting i mitt rum längre. Jag har för mycket saker!

Magazines / Tidningar

prices can change if any poster is out/something is a bit broken or old.

priserna kan ändras om postrerna saknas eller något är lite sönder etc.

Potato

50 kr 

1) 3/2010 – KAT-TUN

2) 8/2010 – HSJ

3) 9/2010 – Yuma Nakayama

Myojo

60 kr 

4) 2/2010 – Arashi

5) 11/2009 – Kanjani8

6) 7/2010 – Kanjani8

Wink Up

50 kr

7) 6/2010 – Kanjani8

8 ) 1/2010 – Kinki Kids

Duet

50 kr 

9) 7/2010 – KAT-TUN

10) 6/2010 – HSJ

Photos

10 kr.

not official ones.

11 – 16) Yamada Ryosuke  (12, 16)

17-21) Yamada Ryosuke (18, 19)

Posters

10-20 kr/st

22) Kis-my-ft2 ~ KAT-TUN

23) Arashi ~ Tegomass

24) Kanjani8 – Hey! Say! JUMP

25) Arashi ~ Nakayama Yuma w/ B.I Shadow (the most stupid name—-)

26) Hey! Say! JUMP ~ NYC

27) Yamada Ryosuke (don’t remember what’s behind right now lol)

28) Masaki Aiba

Official

(from je shop/johnny’s shop)

Shop photos

25 kr/st

1b) Daiki Arioka (HSJ) – concert.

2b) Yamapi – Yamashita Tomohisa – Taiyou No Namida MV

Uchiwas

50 kr/st

3b) Yamapi – Yamashita Tomohisa uchiwa. From Pacific tour – 2007~2008.

4b) Ueda Tatsuya uchiwa. Queen of Pirates – 2008.

Random

10 kr/st

1a) Jin Akanishi

2a) Yamapi – Yamashita Tomohisa (that one is official actually..)

3a) Yang Yoseob and Daniel(I can’t really see if it’s him…??)

4a) NYC

5-7a) Kim Jonghyun

I also have a lot of random magazine cuttings and pages if someone wants to look at those, tell me!

Jag har också massa random tidnings utklipp, sidor om någon skulle vara intresserad av sådant ^__^..

If you want to buy something, or just have any question please comment below or send me a mail on my email ok ^^,, (amanda.pettersson@hotmail.com). By contact to me I’ll talk more about payments and everything. Don’t hesitate to ask anything 🙂

And oh, if you buy more things I’ll give you discount ok, the fairy I am ^____^

10 Responses to “Big FOR SALE post”

  1. 美杏花ちゃん-BiancaChan July 15, 2011 at 1:05 am #

    Sv: Tack ^-^

    Kya~! Kan jag få köpa båda Uchiwas? *o* I really want to buy them~! Köper dom på direkten! Mihihi~ xD

  2. chiaki94 July 15, 2011 at 10:18 am #

    sv. jaa den var jättebra! 😀 grät mesta av tiden 😉

    oj, jag blir så sugen på att köpa något bara för att. Men jag vet inte om jag borde, även om dina shop photos verkar kalla på mig (jag har inga, och jag har alltid velat ha XD).

    • whataisaid July 15, 2011 at 10:44 am #

      Haha aww.. dem är fortfarande lediga om du skulle vilja =)

  3. chiaki July 15, 2011 at 2:17 pm #

    sv. haha 😄 jag borde inte.. men jag är en svag människa utan självdisciplin. Hur vill du ha pengarna i så fall?

    • whataisaid July 16, 2011 at 1:53 pm #

      bwaha~.. vi är båda svaga!!
      skulle vara toppen om du kunda skicka genom brev? ^^
      Vilka shop foton ville du ha? Daiki och pi~? För jag upptäckte att jag hade ett annat shop foto som jag råkade lägga i “random” kategorin (2a). Det är också på Yamapi, du kan kolla på det där..

      • chiaki July 16, 2011 at 6:33 pm #

        sv. Det skulle funka bra för mig också! Jag har en 100kr sedel kvar från senast jag var i Sverige som bara “ligger och skräpar”. Så jag skulle gärna vilja få det så jämnt som möjligt med det. Jag funderar på antingen de två shop photona där och kanske NYC bilden (4a) eller nåt sånt. Eller så t.ex. en tidning och ett shop photo (Daiki), men det beror helt på vad frakten kostar? 🙂

  4. Greta~^^ July 16, 2011 at 10:08 pm #

    sv: jaaaa jag tror det!! 😄 m(_ _)m DAMN U GROWING BONES!!! 😄 Haha är typ 1-3cm längre tror jag~ ;P *jätte* Och ja det tkr jag! 8D

  5. chiaki July 17, 2011 at 5:59 pm #

    sv. jaa jag förstår det.. En tidning (50kr) plus ett shop photo är 75 kr. Jag kan tänka mig att det är dyrare än 25 kr att skicka en tidning, har jag rätt?
    Sen blir det för långt under 100kr (det är ju allt jag har, varken mer eller mindre) om jag inte köper en tidning. Gaah så svårt när vi använder olika valutor 😄 (snälla Sverige, börja använda euro nån gång XD)

  6. natalia :) July 19, 2011 at 4:39 pm #

    HAHAHAHA NEEEJ NU VILL JAG KÖPA SAKER FÖR NÄSTAN 200 KR !!!! x’D
    Dumma Bianca allt är hennes fel som gjorde reklam på sin blogg xD

Trackbacks/Pingbacks

  1. Goodbye baby goodbye « whataisaid - July 20, 2011

    […] forget about my sales post. […]

Leave a Reply

