“I am now your appa!”

19 Jan

Det där var en quote från G.O som nu ska bli papi tillsammans med fyra andra idioter. Det är mina älsklingar jag pratar om, MBLAQ ska göra “Hello Baby”! SER NI MIN LYCKA????++ najj?? :D:D::D:DDD Imorgon sänds det första avsnittet in Korea, så jag får väl se det lite senare men iaf. So freaking excited! Och jag vet den här nyheten är ingen nyhet längre. Men det var det jag ville skriva just nu så aa, gå och skit på dig. Idag var jag inte in le skola, mådde illa och var trött och vi skulle ändå börja 11:55 av några anledningar så jag stannade hemma. Har alltså inte gjort mycket. Druckit te och juice och tittat på Glee (……) och lyssnat på världens finaste. Och jag menar det verkligen, den här låten och den här lilla killen är så fina. Det finns inte<3 Och om man inte har sett dramat, eller inte den här scenen fattar man nada och jag är dum i skallen och så, mys pys.. Men den är underbar. Så idag har jag också spillt lite tårar över Jeremy, som är så fin, så fin.

Och nu kommer jag tjata om “You’re beautiful”.. IGEN! hihihihi :DD nej men seriöst people, om ni inte har sätt det där jävla dramat. Ta tummen ur röven och se det. Oki? För det äger. Och ni kommer fatta varför jag gråter åt den här låten, tillsammans med Jeremy. Och ni kommer fatta varför dem säger Jeremy jätteroligt och ni kommer fatta varför allting är så nuttiputtiii gulle göll. OKI?? Saaaaraaang saranghaeyooooo..<3

Tror jag drar mitt ass till skolan imorgon, eller idag.. blir det. Mm. Aa. Typ.
Pöss.

jag och rebecca älskling.

One Response to ““I am now your appa!””

  1. Lily January 19, 2012 at 7:30 am #

    Åh, krya på dig!

    sv: Ja det är den verkligen!
    De är så underbara, ja! Hmm….de är nog L, men alla medlemmarna är charmiga. Och Dongwoo börjar verkligen växa på mig mer och mer. Han är så gullig!!! Åh Woohyun ^^ Du då? Vem är din bias? xD

    kram

Leave a Reply

